oryx ryöstötaulukko

Contents

oryx ryöstötaulukko

Tulokset haulle Oryx Loot Table

Hakutulokset: 0 tulosta löytyi!

GetmediaYoutube.com on verkkoselain, jonka avulla voit ladata verkossa ilmaiseksi Youtube-videota ja ääntä MP3-muodossa.

Tarvitset vain videon URL-osoitteen ja ohjelmistomme lataa YouTube-palvelimemme, muuntaa sen ja sitten voit ladata muunnetun tiedoston.

  • Lataa videoita Youtube-palvelusta
  • Lataa Mp3 from Youtube
  • Lataa YouTube-soittolistan videot

Kaikki lataamasi Youtube-media ladataan suoraan Youtube CDN: ltä.

Copyright © 2017. Kaikki oikeudet pidätetään PKL-tiimi.

Loot table video

Kuinka käsitellä arkkeja satunnaisilla kohteilla Minecraftissa

Tässä jaksossa OMGcraft, Chad osoittaa pois mahtava työkalu, jonka avulla voit luoda omia tapoja taulukoita muokata ryöstöä rekikoissa tai mitä kohteita, että väkijoukot pudota tapettiin.

Käymme läpi kuinka ryöstää taulukoita muutamilla eri generaattoreilla ja selvitä miten jotkut mekaniikka toimivat. ================================================== ==== Loot Generator: http: // minecra.

Miten lisätä ryöstötaulukot maailmaan - Minecraft-opetusohjelma

Näin voit lisätä uudenlaot taulukon maailmaan! Jos haluat kokeilla tätä itse, tein esimerkin sinulle tässä linkissä: http://pastebin.com/b5E5WVcg ▻ Jos olet kiinnostunut auttamaan.

Minecraft 1.11 More Mob Heads (Custom Loot Taulukot)

Minecraft Showcase-soittolista ▻ https://www.youtube.com/playlist?list=PL7VmhWGNRxKgxIAR0_8td4Bzb0uU7h8tp Miten lisäämme lisää joukkuepäitä merirakenteesi peliisi? Tämä näyttää kuinka! Hermitcraft.

Mob Loot Overhaul | Loot Table Command Creation | TheBalliBoys

Mob Loot oli vähän tylsää. Mutta ei enää enää pelkällä Loot Table: lla Vanilla Minecraft 1.9: ssa! Lataa: http://bit.ly/MobLootOverhaul Jos jollakulla teistä on ehdotus tulevaisuudelle.

Nautinnollinen kalastus Loot taulukon luominen TheBalliBoys

Kalastusretket, joissa on vain kilpikenttä taulukossa Vanilla Minecraft 1.9! Lataa: http://bit.ly/BetterFishing Jos jollakulla teistä on ehdotus tulevasta komentoblock- tai loottaulukon luomisesta, tuntuu.

Kuinka luoda omat Loot Taulukot | 1. Yleinen rakenne Tutorial | TheBalliBoys

Tämä oppitunnin pitäisi antaa sinulle al tiedot sinun täytyy luoda omat leikkaus Loot taulukot Adventure Maps esimerkiksi! SkylinerW: n viesti: http://www.minecraftforum.net/forums/minecraft-discuss.

Monster-Drops ändern Kisten zufällig befüllen (Loot Taulukot)

Mit Loot Tables der Minecraft 1,9 lassen sich die Drops on Monsternin tuhkakuppi, joka on kuollut. ➜ Hier geht es zum Editor.

Destiny: Complete Raid Loot Table / Mitä pudotuksia Missä! - Kaikki Wrath of the Machine Kovamuotoinen vaihde!

Auta minua sponsoroimalla kanavani - https://goo.gl/omnTkb Auta minua sponsoroimalla kanavani - https://goo.gl/omnTkb ▻LIKE ▻COMMENT ▻SUBSCRIBE ▻PRESS BELL-PAINIKE Destiny 2.

Destiny | VAIHTO LASIKURVALLISUUDESTA! - Kaikki vuoden 3 VoG Raid Gear Missä se putoaa! (Triumphin ikä)

Destiny: Triumphin ikä - uusi 390 holvikilpi. Kaikki s / Armor, uudet artefaktit, Ghost Shell Challenge Mode-palkinnot ja pudotus! (Ikä Triumph New Vault of Glass.

Destiny 2 Loot Table | Kaikki legendaariset aseet Miten saada ne! (Parhaat lähteet Pudota mahdollisuudet)

Destiny 2 - Kaikki legendaariset aseet Miten / mistä saa ne, mukaan lukien ensisijaiset pudotuspaikat Parhaat lähteet ja aseidenpoistoesineet selitetty! ▻LATEST DESTINY 2 VIHJEITÄ, UUTISIA MORE https: //www.yout.

Kuten minun työni? Tuki täältä: https://www.patreon.com/Vechs Kaikille Vechs ja Super Hostile: http://superhostile.net/ Nimeni on Vechs, Super Hostile -sarjan kirjoittaja. Minä olen.

Crota's End (CE) - Loot Taulukko - Haastava tila Triumphin 390 Light Year 3 #Destiny

Tässä on FULL Crota's End (CE) vuosi 3 Age of Triumph 390 Light LOOT TAULUKKO. Tämä on täydellinen katsaus kaikki Crota's End Loot (taulukko), että voit saada tässä raid jossa voit.

Unity 5 Oppitunti: Satunnainen Loot Taulukko C #

Tämä opetusohjelma on siitä, miten voit luoda oman satunnaisen ryöppytystaulun. Ja pudota 1 kohde ryöstäjätaulusta, kun tapat hirviön, avaa aarrearkun tai jotain muuta. ▽ ▽ Lisää tietoja.

Destiny | PVP Gear DROPS! - Täydellinen Crucible Gear Loot -taulukko Opas (Rise of Iron)

Destiny - Kuinka Mistä saa kaikki Crucible Dropsin nopea opas: Crucible Loot Table (Kaikki PvP: n Drops 2017) TILAA useamman kohtalon videolle https://www.youtube.com/subscription_.

DayZ Standalone: ​​Onko jotain vikaa ryöstöpöydällä?

Tässä videossa todistamme, että ryöstöä (aseet) ei välttämättä saa uudelleenjakoa palvelimen uudelleenkäynnistyksen jälkeen (ei kaikki). Kyllä, osa ryöstöstä saa piristystä tai despawns ja exactlly että ryöstää.

Destiny - King's Fall Loot -taulukko / palkinnot x3 (Will Raid Consumables?)

Voit myös saada muita raidatöitä Oryxista, jos sinulla on vähintään 20 muovattavaa sirpaleita ja saat luuydin-shaderin, kun sinulla on täysi raidavarusarja. Loot Table - http://imgur.com/oBFmdt.

King's Fall Raid (KF) - Loot Taulukko - Haastava tila Triumphin 390 Light Year 3

Tässä on FULL King's Fall (KF) vuosi 3 Age of Triumph 390 Light LOOT TAULUKKO. Tämä on täydellinen katsaus kaikkiin Kuninkaan laskuharjoitteluun (Taulukko), jonka voit saada tässä raidissa missä voit.

Destiny | STRIKE SPECIFIC LOOT! - Miten saada kaikki Strike Hoard Chest ryöstö! (Skeleton Key Loot -taulukko)

Destiny - Kuinka ja mistä saa kaiken Hoard Chest saaliin, joka on saatu luurankoilla (Strike Specific Horde Drops Palkinnot: Kaikki laajennukset) 00:47 Mark of the Nexus Undone 01:09 Devils Dawn.

Minecraft 1.9 Snapshot 15w43a Igloo Dungeon! Uusi Loot Table System

Minecraft 1.9 Päivitä videot ▻ https://www.youtube.com/playlist?list=PL7VmhWGNRxKixIX8tWEQn-BnYKE9AaAXk Toinen tilannekuva! 1.9 on muotoiltu suuri, tämä sisältää uuden rakenteen. Minecraft.

Machine Wrath (WOTM) - Loot Table - Vuosi 3 | 390L Haaste / kova / normaali tila Triumphin ikä

Tässä on koneen FULL Wrath (WOTM) LOOT TABLE. Tämä on täydellinen katsaus kaikkiin Machine Wrath (WOTM) -pelistä (taulukko), jonka voit saada tässä raidissa, jossa voit saada aseita.

Custom Loot Taulukko Minecraft Mod -konsepti - Minecraft Console Mods

Minecraft Console Mods = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = Lahjoittaa: https://youtube.streamlabs.com / legendaryp0tat0 Kaikki lahjoitukset ovat erittäin arvostettuja ja.

Loot Taulukot | Yksinkertaisen RPG: n tekeminen - Unity 5: n opetusohjelma (osa 20)

Tuetaan kanavaa uudella Patreon-kampanjalla! https://goo.gl/V66Ycb Kysymyksiä? Luo tili, luo keskustelu: https://forum.gogamegrind.com/ Tässä jaksossa luomme yksinkertaisen.

Täysin VoG Loot Taulukko - Triumph Vault of Glass Vuosi 3 # Destiny

Tässä on LASIKUVA LASIKUVA (VOG) LOOT TABLE. Tämä on täydellinen katsaus kaikkiin lasinroottorin holviin (taulukkoon), jonka voit saada tässä raidissa, jossa voit saada aseita kuten Atheon Epilogue.

Completionerin opas 390 raid-ryöstöpöydälle

Shaders, Ships, Sparrows pudota lopullisesta kohtaamisesta. Voin henkilökohtaisesti vahvistaa, että Sparrow ja Shader voivat pudota Aksis II: n sankarillisesta Siva Key -rintakehästä. En tiedä, voiko Eao-potkut antaa ylimääräisen mahdollisuuden kosmetiikkatuotteissa, enkä tiedä, voiko Nanophoenix pudota rintakehältä.

Ghosts löytyy, kun voittaa Atheon tai Crota. Kuninkaan syksyllä, se putoaa totemeistä ja tyttäristä. Machine of Wrathista Aksis I: stä.

Vex Mythoclast voi pudota Atheonista, Eosan kohdunkaulojen vaikutus on tuntematon minulle.

Yksityiskohtaiset ompelupöydät:

Strömitaulukot on jäsennelty String-tagiksi, joka määrittää käytettävän taulukon ja Long-tagin, joka määrittää siemenet. Säilyttimiä tai väkijoukkoja, joissa on sama siemen ja pöytä, pudota samat esineet. Sukelluspöydät eivät päätä mitkä säiliön korttipaikkaa käytetään; joka määritetään satunnaisesti siementen perusteella.

LootTable: Loot taulukko, jota käytetään täyttämään säiliö, kun se avautuu seuraavaksi tai kohteet muuten toimivat vuorovaikutteisesti. Kun säiliö on rintakehä, joka on osa kaksoisrintakehää, vain puolet vastaavan merkityn yksittäisen rinnan kohdalla vaikuttaa siihen.

LootTableSeed: siemenet ryöstöpöydän luomiseksi. Se toimii samalla tavoin kuin maailmojen siemenet. 0 tai jätetty pois käyttää satunnaisia ​​siemeniä.

Nämä tunnisteet poistetaan, kun kohteet ovat kosketuksissa (avaamalla säiliö, rikkoen säiliön jne.), Ja vasta sitten elementit asetetaan säiliöön.

DeathLootTable: Loot taulukko, jota käytetään kohteita, jotka pudota, kun entiteetti tapetaan.

DeathLootTableSeed: Seed loot-taulukon luomiseen. Se toimii samalla tavoin kuin maailmojen siemenet. 0 tai jätetty pois käyttää satunnaisia ​​siemeniä.

Mobsin ja konttien ryöstötaulukkoja voidaan muuttaa / entitydata ja / blockdata avulla.

Mukautetut kartat voivat käyttää ryöstötaulukoita muuttamalla mitä ryöstöt kutsuvat kontteihin tai pudota väkijoukot. Ne voivat joko muuttaa olemassa olevia ryöppelytaulukoita tai luoda uusia. Tämä on tiedostorakenne:

  • <maailman tallentaa kansio>
    • data
      • loot_tables

Jokainen "loot_tables" -kansiossa oleva kansio on nimiavaruus. Oletustiedostot ovat nimiavaruudessa "minecraft", mutta omilla karttoilla ja modilla on oma nimikkotavaransa. Jos esimerkiksi haluat luoda mukautetun kartan nimeltä Awesome Parkour Map, nimeäsi voi olla "awesome_parkour_map" (ne eivät voi sisältää välilyöntejä). Se sisälsi graafit taulukot, joita kartta käyttää.

Jos haluat ohittaa oletussyöttötaulukot, sijoittaisit ne "minecraft" nimiavaruuteen. Niitä järjestävät yksiköt, arkut ja kalastus, kuten luvussa Luettelon taulukot. Jos haluat käyttää mukautettua nimiavaruutta, määritä loot-taulukkotunniste "nimiavaruuteen: table_name", jossa "nimitila" on nimitilan nimi ja "taulukon_nimi" on taulukon tiedostonimi ilman .json-laajennusta.

Loot-taulukot määritellään JSON-muodossa. Alla on luettelo käytetyistä tunnisteista.

altaat: Tämän kokonaisuuden kaikki altaat. Jokainen käyttämäsi pooli tuottaa esineitä listalta eriä rullien lukumäärän perusteella. Altaat sovitetaan järjestyksessä.

    edellytykset: Määrittää tämän poolin olosuhteet. Jos on määritetty useita ehtoja, kaikkien on läpäistävä.

      ehto: ehtojen nimi. Seuraavassa kuvataan voimassaolevat olosuhteet.

      rullat: Määrittää altaan rullien tarkan määrän.

      rullat: Määrittää alueen sisällä olevien rullien satunnaisen määrän.

        min: Telojen vähimmäismäärä. Inclusive.

        maksimi: telojen enimmäismäärä. Inclusive.

        bonus_rolls: Määrittää altaan bonustyyppien tarkan lukumäärän pisteittäin. Pyöristetty kertomisen jälkeen.

        bonus_rolls: Määrittää satunnaisen määrän bonustyyppejä alueella. Pyöristetty kertomisen jälkeen.

          min: Bonuslistojen vähimmäismäärä. Inclusive.

          max: bonusrullien enimmäismäärä. Inclusive.

          merkinnät: luettelo kaikista asioista, jotka voidaan tuottaa tällä poolilla. Yksi merkintä valitaan rullaa painotetuksi satunnaisvalinnaksi kaikista merkinnöistä ilman vikaantuneita olosuhteita.

            Conditions: Määrittää tämän merkinnän ehdot. Jos on määritetty useita ehtoja, kaikkien on läpäistävä.

              ehto: ehtojen nimi. Seuraavassa kuvataan voimassaolevat olosuhteet.

              tyyppi: Ilmoituksen tyyppi. Voidaan lisätä kohteen merkintöjä, loot_table tuottaa kohteita toisesta ryöstötaulukosta tai tyhjentää merkinnän, joka ei tuota mitään.

              nimi:

              • Tyypin "kohteen" osalta tuotettavan kohteen ID-nimi, esim. minecraft: timantti. Oletusarvo, jos toimintoja ei muuteta, on 1: n stack kohteen oletusnäytteestä.
              • Tyypin "loot_table", käytettävä taulukon taulukko, esim. minecraft: pelattavuus / kalastus / roskapostia.

              toiminnot: Tyypille "kohde" sovelletaan toimintoja tuotettavalle stackille. Toimintoja sovelletaan järjestyksessä, joten esimerkiksi looting_enchantin on oltava asetetun numeron jälkeen toimivan oikein.

                funktio: Sovellettavan funktion nimi. Seuraavassa kuvataan voimassa olevia toimintoja.

                Ehdot: Määrittää tämän toiminnon ehdot. Jos on määritetty useita ehtoja, kaikkien on läpäistävä.

                  paino: Määrittää, kuinka usein tämä merkintä valitaan kaikista altaan merkinnöistä. Entistä suurempia painoja käytetään useammin (mahdollisuus on tämän merkinnän paino /kaikkien tarkasteltujen merkintöjen paino yhteensä).

                  laatu: Muokkaa merkinnän painoa tappamisen / avaamisen / kalastuksen pelaajan onnen ominaisuuden perusteella. Kaava on lattia (paino + (laatu * generic.luck)).

                  Loot-pöydät käyttävät erilaisia ​​toimintoja muuttamalla tuotettavaa pinoa, kuten pinoon koon muuttamista tai lumoutumien lisäämistä. Alla on luettelo voimassa olevista toiminnoista ja niiden käyttämistä tunnisteista. Tunnisteet sijoitetaan samaan funktion kohteeseen kuin

                  • enchant_randomly - Kiinnittää kohteen yhdellä satunnaisesti valitulla lumella. Houkuttelun taso, jos sellainen on, on satunnaista.

                  Enchantments: Luettelo kiehtovista nimistä. Jos jätetään pois, kaikki kohteeseen sovellettavat kaunot ovat mahdollisia.

                • enchant_with_levels - Loitsuu kohde, jossa määritetty lumous taso (vastaa suurin piirtein lumetulukkoa tällä tasolla).

                    aarre: Määrittää, onko tälle ajalle aarteita.

                    tasot: Määrittää käytettävän tarkan lumetason.

                    tasot: Määrittää satunnaisen lumoutustason alueella.

                      min: Vähimmäistaso käytettäväksi.

                      Maksimi: Käytettävä enimmäistaso.

                  • exploration_map - Muuntaa tyhjän kartan etsintäkarttaan, joka johtaa lähellä tuotettuun rakenteeseen. [tuleva 1.13]

                      kohde: luodun rakenteen tyyppi paikantamiseksi. Hyväksyy minkä tahansa StructureType-tyypin, jota / locate -komento (tapausherkkyys) käyttää.

                      koristelu: kuvake, jota käytetään kohteen merkitsemiseen kartalla. Hyväksyy minkä tahansa karttakuvakkeen tekstin tunnukset (kotelo ei ole herkkä). Jos kartanoa tai muistomerkkiä käytetään, kohteen tekstuurin rivien väri muuttuu vastaamaan vastaavaa tutkimusmatkailukarttaa.

                      zoom: Tuloksena olevan kartan zoom-taso. Oletuksena on 2.

                      search_radius: Alueiden koko, paloina, rakenteiden etsimiseen. Tarkistettu alue on neliö, ei pyöreä. Säde 0 saa vain etsitään nykyisen kappaleen, säde 1 aiheuttaa nykyisen palan ja kahdeksan vierekkäistä palikkaa etsimiseen ja niin edelleen. Oletuksena on 50.

                      skip_existing_chunks: Älä etsi jo luoduista palasista. Defaults to true.

                  • furnace_smelt - Smelts kohde kuten se olisi uunissa. Käytetään yhdessä eläimen kanssa elävän ruoan kuolemantapauksessa.
                  • looting_enchant - Säätää pinoa koetulostuksen tason perusteella tappajayksikössä.

                      count: Määrittää tarkan määrän ylimääräisiä kohteita kohti ryöstelyä.

                      count: Määrittää satunnaisen numeron (lisävarusteiden sisällä) ylimääräisistä kohteista ryöstötasolle. Huomaa syntynyt satunnaisluku voi olla murto-osa ja pyöristetään sen jälkeen, kun se on kerrottu ryöstystasolla.

                        min: vähimmäissumma.

                        maksimi: enimmäismäärä.

                      raja: Määrittää pinoon kuuluvien kohteiden enimmäismäärän ryöstelylaskelman jälkeen. Jos arvo on 0, ei ole raja-arvoa.

                    • set_attributes - Lisää attribuuttimuuttamia kohteeseen.

                        nimi: Muuttujan nimi.

                        attribuutti: Tämän muokkaajan attribuutin nimi toimii.

                        operation: On oltava joko "addition", "multiply_base" tai "multiply_total".

                        summa: Määrittää muutoksen tarkan muutoksen määrän.

                        summa: Määrittää satunnaisen määrän alueelta.

                          min: Vähimmäismäärä.

                          maksimi: enimmäismäärä.

                        id: Valinnainen: UUID seuraavasta modifioijasta. Jos mikään ei ole määritetty, syntyy uusi UUID.

                        paikka: Slots-kohteen on oltava käytössä, jotta muokkaaja voi tulla voimaan, tämä arvo voi olla jokin seuraavista: "mainhand", "offhand", "feet", "legs", "chest" tai "head".

                        paikka: Yksi luetelluista lähtöpaikoista valitaan satunnaisesti.

                      • set_count - Asettaa pinon koon.

                          count: Määrittää tarkan pinon koon asettamiseksi.

                          count: Määrittää satunnaisen pinon koon alueella.

                            min: Vähimmäispaksuus.

                            max: Maksimikoko.

                        • set_damage - Asettaa kohteen vaurion arvo (kestävyys) työkaluille.

                            vahinko: Määrittää asetetun vahingon osa (1,0 on ehjä, 0,0 jäljellä on nolla kestävyys).

                            vahinko: Määrittää satunnaisen vahingon fraktion alueella.

                              min: Minimiarvo.

                              maksimi: maksimiarvo.

                          • set_data - Asettaa kohteen kohteen tiedot.

                              data: Määrittää tarkan arvon asetettavaksi.

                              data: Määrittää satunnaisen arvon alueella.

                                min: Minimiarvo.

                                tag: Lisää merkkijono, joka on samanlainen kuin komentojen käyttämät. Huomaa, että ensimmäistä kiinnikettä tarvitaan ja lainausmerkejä on pakko välttää kääntäen (\).

                            • Loot-taulukot käyttävät erilaisia ​​ehtoja, jotka lisäävät vaatimuksia pudotukseen, pooliin tai toimintoon. Alla on luettelo voimassa olevista ehdoista ja niiden käyttämistä tunnisteista. Tunnisteet sijoitetaan samaan tilaan kuin

                              • entity_properties - Yhteisön testiominaisuudet.

                              entity: Määrittää yhteisöä tarkistamaan ehto. Aseta tämä käyttämään kuolleen yksikön, tappajan tappajaa tai killer_playeria tappajalle, joka on pelaaja.

                              ominaisuudet: Ominaisuudet tarkistettava.

                                on_fire: Testaa, onko yksikkö vai ei.

                              • entity_scores - Testaa kokonaisuuden tulostaulun tulokset.

                                  entity: Määrittää yhteisöä tarkistamaan ehto. Aseta tämä käyttämään kuolleen yksikön, tappajan tappajaa tai killer_playeria tappajalle, joka on pelaaja.

                                  tulokset: Tarkat tulokset. Kaikkien määritettyjen pisteiden on läpäistävä ehto.

                                    Pisteet: Avaimen nimi on tavoite, kun arvo on tarkka pistemäärä, joka edellytetään ehdon läpäisemiseksi.

                                    Pisteet: Avaimen nimi on tavoite, kun arvo määrittää vaihtelevan pistemäärän, jonka edellytys on välitettäväksi.

                                      min: vähimmäispistemäärä.

                                      maksimi: maksimipistemäärä.

                                  • killed_by_player - Testaa, jos killer_player-kokonaisuus on käytettävissä.

                                      käänteinen: Jos totta, tila siirtyy, jos killer_player on ei käytettävissä.

                                  • random_chance - Testaa, jos satunnaisluku 0.0-1.0 on pienempi kuin määritetty arvo.

                                      mahdollisuus: menestysnopeus numerona 0.0-1.0.

                                  • random_chance_with_looting - Testaa, jos satunnaisluku 0.0-1.0 on pienempi kuin määritetty arvo, johon vaikuttaa lyönnin taso tappajayksikössä.

                                      mahdollisuus: Base success rate.

                                      looting_multiplier: Loiton säätö pohjan menestymisnopeuteen. Kaava on mahdollisuus + (looting_level * looting_multiplier).

                                  • Seuraavassa on luettelo kaikista varastotaulukoista, jotka ovat oletusarvoisesti käytössä. Lisää taulukoita voidaan lisätä maailmassa muuhun kuin mukautettujen karttojen käyttöön.

                                    • loot_tables
                                      • arkkujen - Tavarat laastarista
                                        • abandoned_mineshaft - Minikartat, joissa on hyllyjä hylättyjen miinakaivojen kohdalla
                                        • haudattu aarre - Löytöjä löytyi seuraamalla haudatut aarteenmetsäkartat [tuleva 1.13]
                                        • desert_pyramid - Jalustat löytyvät aarrekammioon aavikkotien sisällä
                                        • end_city_treasure - Löytyjä löytyy End-kaupungeista
                                        • igloo_chest - Rinta, joka näkyy kellarissa iglossa
                                        • jungle_temple - Runkoja löytyy viidakon temppeleistä
                                        • jungle_temple_dispenser - Juutalaisten temppelien sisältämät annostelijat
                                        • nether_bridge - Holvit löytyivät Nether-linnoituksilta
                                        • simple_dungeon - Dungeon arkku
                                        • spawn_bonus_chest - Bonusraudat, jotka näkyvät uudessa maailmassa, kun bonuspöydät ovat käytössä
                                        • stronghold_corridor - Kilvet, jotka löytyvät välipohjojen käytävillä sijaitsevista laattojen alttareista
                                        • stronghold_crossing - Rintakehän varastotiloissa ylemmissä tiloissa
                                        • stronghold_library - Arkkeja löytyy kirjastossa linnoituksissa
                                        • underwater_ruin_big - Korit löytyvät vedenalaisen raunioiden suuresta muunnoksesta [tuleva 1.13]
                                        • underwater_ruin_small - Kalat löytyvät vedenalaisen raunioiden pienestä muunnoksesta [tuleva 1.13]
                                        • village_blacksmith - Seinän talossa oleva rintakehä kylässä
                                        • woodland_mansion - metsät löydettiin metsätalossa.
                                      • yhteisöt - Kohteista poistetut kohteet. Voi aiheuttaa ongelmia, kun niitä käytetään rintakehissä, koska jotkut kohteet kutuvat pinoissa 0
                                        • lammas - Lampaat villalla
                                          • musta
                                          • sininen
                                          • ruskea
                                          • syaani
                                          • harmaa
                                          • vihreä
                                          • vaaleansininen
                                          • lime
                                          • purppura
                                          • oranssi
                                          • vaaleanpunainen
                                          • violetti
                                          • punainen
                                          • hopea
                                          • valkoinen
                                          • keltainen
                                        • lepakko
                                        • loimu
                                        • cave_spider
                                        • kana
                                        • lehmä
                                        • köynnös
                                        • aasi
                                        • hukkunut
                                        • elder_guardian
                                        • ender_dragon
                                        • Enderman
                                        • endermite
                                        • evocation_illager
                                        • Ghastin
                                        • jättiläinen
                                        • holhooja
                                        • hevonen
                                        • kuori
                                        • iron_golem
                                        • laama
                                        • magma_cube
                                        • muuli
                                        • mushroom_cow
                                        • oselotti
                                        • papukaija
                                        • sika
                                        • jääkarhu
                                        • kani
                                        • lammas - Lampaat, joissa ei ole villaa, myös villan lampaat
                                        • shulker
                                        • silverfish
                                        • luuranko-
                                        • skeleton_horse
                                        • lima
                                        • lumiukko - Snow golemeja
                                        • hämähäkki
                                        • kalmari
                                        • harmittaa
                                        • kyläläinen
                                        • vindication_illager
                                        • noita
                                        • wither_skeleton
                                        • susi
                                        • zombie
                                        • zombie_horse
                                        • Zombi sika mies
                                        • zombie_villager
                                      • pelattavuus
                                        • kalastus
                                          • kalastaa - Myös perinnönjättäjien ja vanhempien vartijoiden perimä
                                          • romu
                                          • aarre
                                        • kalastus - Käytetään määrittämään ryöstöstä kalastusta lataamalla kolme pöytää kalastuskansiosta ja haastamalla jokaiseen
                                      • tyhjä - Ei sisällä kohteita

                                    Mukautetut kartat voivat käyttää ryöstötaulukoita muuttamalla mitä ryöstöt kutsuvat kontteihin tai pudota väkijoukot. Ne voivat joko muuttaa olemassa olevia ryöppelytaulukoita tai luoda uusia. Tämä on tiedostorakenne:

                                    Oryx Mad God 4 on jopa mahtavampi klooni Oryx Mad God 3. Hän näyttää täsmälleen kuin hänen etujoukkojaan, mutta hänen Sprite on 50% suurempi. Hänen lempinimensä useimmille pelaajille on O4. Nillyn maapallossa hänet löytyy nykyisin saavuttamattomasta OMGWTFBBQ-kartan keskuksesta. Tällä hetkellä ainoa tapa päästä käsiksi Oryx Mad God 4: lle on, jos henkilökunta antaa pääsyn.

                                    Tapaa pisteitä tappaa: 20000

                                    vapaudet: Stasis, Paralyze

                                    Muut huomautukset: Counts kohti jumalaa tappaa, laskee kohti Oryx tappaa, on tärkeä tehtävä

                                    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 оценок, среднее: 5.00 из 5)
                                    Loading...
                                    Like this post? Please share to your friends:
                                    Leave a Reply

                                    24 − 18 =

                                    ;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

                                    map